Дистанційне навчання. Хімія 11 клас.

12.04 2021      16.04 2021

Тема: "Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук". 

Завдання:

1. Повторити класифікацію та номенклатуру основних класів неорганічних сполук, переглянувши відео:   
2. З'ясувати  у чому полягає суть генетичних зв'язків за допомогою наступного відео:

Схема генетичних зв'язків між основними класами неорганічних сполук.

3. Виписати у робочий з зошит поняття:
Генетичні зв’язки – це зв’язки між класами сполук, що ґрунтуються на одержанні речовин одного класу  із речовин іншого класу.
Генетичні зв’язки можна зобразити у вигляді хімічних ланцюжків (або ланцюжків перетворень).
4. Записати рівняння реакцій,  про які йде мова у відео 2.
5. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 39 с. 181, 182).

09.04 2021

Тема: "Силікати. Сучасні силікатні матеріали".

Завдання:

1. Переглянути відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=VXfz1bAZ5Do
2. Опрацювати матеріал підручника (параграф 38, с.177-180).
3. У робочому зошиті дати відповіді на запитаня:
  • які  матеріали силікатної промисловості вам відомі?
  • що є сировиноє для виробництва скла?
  • що таке цемент?
  • які види кераміки вам відомі?
  • як отримати "мінеральні водорості"?
4. Розв'язати Задачу 6 на с.180.

Дати відповіді на запитання вам також доможе презентація"Сучасні силікатні матеріали":

02.04 2021

Тема: "Мінеральні добрива. Поняття про кислі та лужні грунти".
Завдання: 

1. Розглянути класифікацію мінеральних добрив:


2. Опрацювати матеріал підручника (параграф 37, с.173-177).
3. Виписати у робочий зошит:
  • що таке мінеральні добрива;
  • основні макроелементи та мікроелементи мінеральних добрив;
  • формули солей, що входять до складу нітратних, фосфатних та калійних добрив;
  • як можна змінити показник рН для кислих та лужних грунтів.

  • 4. Дати відповідь на запитаннв: У чому полягає негатив у використанні мінеральних добрив? (використайте додатковий матеріал).
Додатковий матеріал:

Чим краще «годувати» рослини? Мінеральні добрива та їхнє застосування:



29.03 2021

Тема уроку: "Поняття про жорсткість води та способи її усунення"

Завдання:

1. Переглянути відео-пояснення:
2. Звернути увагу на такі питання:
  • що таке постійна та тимчасова жорсткість (твердість) води;
  • способи усунення жорсткості;
  • вплив жорсткості на здоров'я людини.

3. Опрацювати параграф 36.
4. Виписти у зошит визначення зі с. 172.
5. Повторити параграфи 31-35.

18.01 2021          22.01 2021

Тема: Окисні та відновні властивості неметалів.

Завдання:
1. Опрацювати матеріал у підручнику - §18 (с.88-91).
2. Переглянути відео-пояснення "Хімічні властивості неметалів":
3. Виписати у зошит рівняння реакцій, про які йдеться у цьому відео.
4. Виконати завдання 3 на с. 91 (підручник).

25.05 2020   26.05 2020

Тема: Хімія та прогрес людства.

Завдання:

1. Опрацювати Тему 5 у підручнику (с. 186-222)
2. Підготувти презентацію (10-15 слайдів) на одну з тем:
  • Роль хімії у створенні нових матеріалів.
  • Роль хімії у розв'язанні продовольчої проблеми.
  • Роль хімії у розв'язанні сировинної та енергетичної проблем.
  • Роль хімії у розв'язанні екологічних проблем.12 принципів "зеленої хімії".

19.05 2020

Контрольна робота №2 (ІІ семестр)
Тестування на освітньому проекті "НА УРОК".



12.05 2020       18.05 2020

Тема: Хімія та прогрес людства. Роль хімії  у створенні нових матеріалів, розв'язанні сировинної, енергетичної та продовольчої проблем.

Завдання: 

1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграфи 41, 42, 43, 44).
2. Скласти тези до реферату на одну з обраних тем.


04.05 2020               05.05 2020

Тема: Розв'язування експериментальних задач.

Практична робота № 2."Генетичні зв'язки між неорганічними речовинами" (віртуальна лабораторія).

Завдання:
1. Практичну роботу виконуємо згідно інструкції, що є у підручнику: параграф 40, с. 183
(І варіант).
2. Перегляньте відео (Завдання 1):
(у цих реакціях солі натрію поводять себе аналогічно як солі калію)
3. Запишіть спостереження та рівняння відповідних реакцій.
4. Перегляньте відео (Завдання 2):


5. Запишіть спостереження і відповідні рівняння реакцій.
6. Зробіть та запишіть висновок.


27.04 2020           28. 04 2020

Тема: "Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук". 

Завдання:

1. Повторити класифікацію та номенклатуру основних класів неорганічних сполук, переглянувши відео:   
2. З'ясувати  у чому полягає суть генетичних зв'язків за допомогою наступного відео:

Схема генетичних зв'язків між основними класами неорганічних сполук.

3. Виписати у робочий з зошит поняття:
Генетичні зв’язки – це зв’язки між класами сполук, що ґрунтуються на одержанні речовин одного класу  із речовин іншого класу.
Генетичні зв’язки можна зобразити у вигляді хімічних ланцюжків (або ланцюжків перетворень).
4. Записати рівняння реакцій,  про які йде мова у відео 2.
5. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 39 с. 181, 182).


21.04 2020

Тема: "Силікати"

Завдання:

1. Переглянути відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=VXfz1bAZ5Do
2. Опрацювати матеріал підручника (параграф 38, с.177-180).
3. У робочому зошиті дати відповіді на запитаня:
  • які  матеріали силікатної промисловості вам відомі?
  • що є сировиноє для виробництва скла?
  • що таке цемент?
  • які види кераміки вам відомі?
  • як отримати "мінеральні водорості"?
4. Розв'язати Задачу 6 на с.180.

Дати відповіді на запитання вам також доможе презентація"Сучасні силікатні матеріали":

13.04 2020          14.04 2020

Тема: "Мінеральні добрива. Поняття про кислі та лужні грунти".
Завдання: 

1. Розглянути класифікацію мінеральних добрив:


2. Опрацювати матеріал підручника (параграф 37, с.173-177).
3. Виписати у робочий зошит:
  • що таке мінеральні добрива;
  • основні макроелементи та мікроелементи мінеральних добрив;
  • формули солей, що входять до складу нітратних, фосфатних та калійних добрив;
  • як можна змінити показник рН для кислих та лужних грунтів.
Додатковий матеріал:

Чим краще «годувати» рослини? Мінеральні добрива та їхнє застосування:



06.04 2020

Тема: "Солі, їх поширення у природі та застосування".

Завдання:

1. Опрацювати матеріал у підручнику (парараф 33, с.156- 161).
2. Заповнити таблицю за допомогою підручника:

Солі
Мінерали та породи
Хімічні формули
Основні галузі застосування
Хлориди



Карбонати



Силікати



Сульфати



Нітрати



Ортофосфати




3. Виконати Завдання 5 на с.164.
4. Додаткова (цікаве) завдання:
 Перегляньте матеріал 
"ТОП - 20  маловідомих та цікавих фактів про сіль":

http://www.nrv.org.ua/%D1%82%D0%BE%D0%BF-20-%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%85-%D1%82%D0%B0-%D1%86%D1%96%D0%BA%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%85-%D1%84%D0%B0%D0%BA%D1%82%D1%96%D0%B2-%D0%BF%D1%80/

Випишіть два факти, які вас вразили найбільше.




30.03 2020                31.03 2020

Тема: "Середні та кислі солі. Якісні реакції на деякі йони".

Завдання:

1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграфи 31 і 32 с. 149-155).
Випишіть у робочий зошит:

  • що таке середні солі (с.149);
  • три формули середніх солей і їх назви;
  • що таке кислі солі (с.152);
  • три формули кислих солей і їх назви.

2. Перегляньте відео з дослідами, які характеризують хімічні властивості солей:
https://www.youtube.com/watch?v=rb7ecpzNiKs
Запишіть рівняння реакцій, про які йшла мова у цьому відео (можна скористатись таблицею на с.150).

3. Перегляньте відео "Якісні реакції на деякі йони":
https://www.youtube.com/watch?v=tIqfNnfrQlo
Запишіть рівняння реакцій, про які йшла мова у цьому відео.

Досліди, які ви побачите у цьому відео, описані у підручнику (параграфи 31 і 32).

Додаткове завдання.
Виконайте Вправу 2 на с.156.


Немає коментарів:

Дописати коментар