12.04 2021 16.04 2021
Тема: "Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук".
Завдання:
1. Повторити класифікацію та номенклатуру основних класів неорганічних сполук, переглянувши відео: 2. З'ясувати у чому полягає суть генетичних зв'язків за допомогою наступного відео:
Схема генетичних зв'язків між основними класами неорганічних сполук.
3. Виписати у робочий з зошит поняття:Генетичні зв’язки – це зв’язки між класами сполук, що ґрунтуються на одержанні речовин одного класу із речовин іншого класу. Генетичні зв’язки можна зобразити у вигляді хімічних ланцюжків (або ланцюжків перетворень). 4. Записати рівняння реакцій, про які йде мова у відео 2.5. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 39 с. 181, 182).
09.04 2021
Тема: "Силікати. Сучасні силікатні матеріали".
Завдання:
1. Переглянути відеоурок за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=VXfz1bAZ5Do
2. Опрацювати матеріал підручника (параграф 38, с.177-180).
3. У робочому зошиті дати відповіді на запитаня:
- які матеріали силікатної промисловості вам відомі?
- що є сировиноє для виробництва скла?
- що таке цемент?
- які види кераміки вам відомі?
- як отримати "мінеральні водорості"?
4. Розв'язати Задачу 6 на с.180.
Дати відповіді на запитання вам також доможе презентація"Сучасні силікатні матеріали":
2. Опрацювати матеріал підручника (параграф 38, с.177-180).
3. У робочому зошиті дати відповіді на запитаня:
- які матеріали силікатної промисловості вам відомі?
- що є сировиноє для виробництва скла?
- що таке цемент?
- які види кераміки вам відомі?
- як отримати "мінеральні водорості"?
4. Розв'язати Задачу 6 на с.180.
Дати відповіді на запитання вам також доможе презентація"Сучасні силікатні матеріали":
Дати відповіді на запитання вам також доможе презентація"Сучасні силікатні матеріали":
02.04 2021
Тема: "Мінеральні добрива. Поняття про кислі та лужні грунти".Завдання:
1. Розглянути класифікацію мінеральних добрив:
2. Опрацювати матеріал підручника (параграф 37, с.173-177).3. Виписати у робочий зошит:- що таке мінеральні добрива;
- основні макроелементи та мікроелементи мінеральних добрив;
- формули солей, що входять до складу нітратних, фосфатних та калійних добрив;
- як можна змінити показник рН для кислих та лужних грунтів.
- 4. Дати відповідь на запитаннв: У чому полягає негатив у використанні мінеральних добрив? (використайте додатковий матеріал).
Додатковий матеріал:
1. Розглянути класифікацію мінеральних добрив:
2. Опрацювати матеріал підручника (параграф 37, с.173-177).
3. Виписати у робочий зошит:
- що таке мінеральні добрива;
- основні макроелементи та мікроелементи мінеральних добрив;
- формули солей, що входять до складу нітратних, фосфатних та калійних добрив;
- як можна змінити показник рН для кислих та лужних грунтів.
- 4. Дати відповідь на запитаннв: У чому полягає негатив у використанні мінеральних добрив? (використайте додатковий матеріал).
Чим краще «годувати» рослини? Мінеральні добрива та їхнє застосування:
29.03 2021
Тема уроку: "Поняття про жорсткість води та способи її усунення"
Завдання:
1. Переглянути відео-пояснення:
2. Звернути увагу на такі питання:- що таке постійна та тимчасова жорсткість (твердість) води;
- способи усунення жорсткості;
- вплив жорсткості на здоров'я людини.
3. Опрацювати параграф 36.4. Виписти у зошит визначення зі с. 172.5. Повторити параграфи 31-35.
18.01 2021 22.01 2021
Тема: Окисні та відновні властивості неметалів.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал у підручнику - §18 (с.88-91).
2. Переглянути відео-пояснення "Хімічні властивості неметалів":
3. Виписати у зошит рівняння реакцій, про які йдеться у цьому відео.
4. Виконати завдання 3 на с. 91 (підручник).
25.05 2020 26.05 2020
Тема: Хімія та прогрес людства.
Завдання:
1. Опрацювати Тему 5 у підручнику (с. 186-222)
2. Підготувти презентацію (10-15 слайдів) на одну з тем:
- Роль хімії у створенні нових матеріалів.
- Роль хімії у розв'язанні продовольчої проблеми.
- Роль хімії у розв'язанні сировинної та енергетичної проблем.
- Роль хімії у розв'язанні екологічних проблем.12 принципів "зеленої хімії".
19.05 2020
Контрольна робота №2 (ІІ семестр)
Тестування на освітньому проекті "НА УРОК".
12.05 2020 18.05 2020
Тема: Хімія та прогрес людства. Роль хімії у створенні нових матеріалів, розв'язанні сировинної, енергетичної та продовольчої проблем.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграфи 41, 42, 43, 44).
2. Скласти тези до реферату на одну з обраних тем.
04.05 2020 05.05 2020
Тема: Розв'язування експериментальних задач.
Практична робота № 2."Генетичні зв'язки між неорганічними речовинами" (віртуальна лабораторія).
Завдання:
1. Практичну роботу виконуємо згідно інструкції, що є у підручнику: параграф 40, с. 183
(І варіант).
2. Перегляньте відео (Завдання 1):
(у цих реакціях солі натрію поводять себе аналогічно як солі калію)
3. Запишіть спостереження та рівняння відповідних реакцій.
4. Перегляньте відео (Завдання 2):
Завдання:
1. Практичну роботу виконуємо згідно інструкції, що є у підручнику: параграф 40, с. 183(І варіант).
2. Перегляньте відео (Завдання 1):
(у цих реакціях солі натрію поводять себе аналогічно як солі калію)
3. Запишіть спостереження та рівняння відповідних реакцій.
4. Перегляньте відео (Завдання 2):
https://www.youtube.com/watch?v=EL9xOrvPHiw (NaOH + H2SO4 = )
https://www.youtube.com/watch?v=SXXtiKSSRpM (FeCl3 + KOH =)
5. Запишіть спостереження і відповідні рівняння реакцій.
6. Зробіть та запишіть висновок.
27.04 2020 28. 04 2020
Тема: "Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук".
Завдання:
1. Повторити класифікацію та номенклатуру основних класів неорганічних сполук, переглянувши відео:
2. З'ясувати у чому полягає суть генетичних зв'язків за допомогою наступного відео:
Схема генетичних зв'язків між основними класами неорганічних сполук.
3. Виписати у робочий з зошит поняття:
Генетичні зв’язки – це зв’язки між класами сполук,
що ґрунтуються на одержанні речовин одного класу із речовин іншого класу.
Генетичні зв’язки можна зобразити у вигляді
хімічних ланцюжків (або ланцюжків перетворень).
4. Записати рівняння реакцій, про які йде мова у відео 2.
5. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 39 с. 181, 182).
21.04 2020
Тема: "Силікати"
Завдання:
1. Переглянути відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=VXfz1bAZ5Do
2. Опрацювати матеріал підручника (параграф 38, с.177-180).
3. У робочому зошиті дати відповіді на запитаня:
2. Опрацювати матеріал підручника (параграф 38, с.177-180).
3. У робочому зошиті дати відповіді на запитаня:
- які матеріали силікатної промисловості вам відомі?
- що є сировиноє для виробництва скла?
- що таке цемент?
- які види кераміки вам відомі?
- як отримати "мінеральні водорості"?
4. Розв'язати Задачу 6 на с.180.
Дати відповіді на запитання вам також доможе презентація"Сучасні силікатні матеріали":
Дати відповіді на запитання вам також доможе презентація"Сучасні силікатні матеріали":
13.04 2020 14.04 2020
Тема: "Мінеральні добрива. Поняття про кислі та лужні грунти".
Завдання:
1. Розглянути класифікацію мінеральних добрив:
2. Опрацювати матеріал підручника (параграф 37, с.173-177).
3. Виписати у робочий зошит:
- що таке мінеральні добрива;
- основні макроелементи та мікроелементи мінеральних добрив;
- формули солей, що входять до складу нітратних, фосфатних та калійних добрив;
- як можна змінити показник рН для кислих та лужних грунтів.
Чим краще «годувати» рослини? Мінеральні добрива та їхнє застосування:
06.04 2020
Тема: "Солі, їх поширення у природі та застосування".
Завдання:
1. Опрацювати матеріал у підручнику (парараф 33, с.156- 161).
2. Заповнити таблицю за допомогою підручника:
Солі
|
Мінерали та породи
|
Хімічні формули
|
Основні галузі застосування
|
Хлориди
|
|||
Карбонати
|
|||
Силікати
|
|||
Сульфати
|
|||
Нітрати
|
|||
Ортофосфати
|
3. Виконати Завдання 5 на с.164.
4. Додаткова (цікаве) завдання:
Перегляньте матеріал
"ТОП - 20 маловідомих та цікавих фактів про сіль":
http://www.nrv.org.ua/%D1%82%D0%BE%D0%BF-20-%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%85-%D1%82%D0%B0-%D1%86%D1%96%D0%BA%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%85-%D1%84%D0%B0%D0%BA%D1%82%D1%96%D0%B2-%D0%BF%D1%80/
Випишіть два факти, які вас вразили найбільше.
30.03 2020 31.03 2020
Тема: "Середні та кислі солі. Якісні реакції на деякі йони".
Завдання:
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграфи 31 і 32 с. 149-155).
Випишіть у робочий зошит:
2. Перегляньте відео з дослідами, які характеризують хімічні властивості солей:
https://www.youtube.com/watch?v=rb7ecpzNiKs
Запишіть рівняння реакцій, про які йшла мова у цьому відео (можна скористатись таблицею на с.150).
3. Перегляньте відео "Якісні реакції на деякі йони":
https://www.youtube.com/watch?v=tIqfNnfrQlo
Запишіть рівняння реакцій, про які йшла мова у цьому відео.
Досліди, які ви побачите у цьому відео, описані у підручнику (параграфи 31 і 32).
Додаткове завдання.
Виконайте Вправу 2 на с.156.
Випишіть у робочий зошит:
- що таке середні солі (с.149);
- три формули середніх солей і їх назви;
- що таке кислі солі (с.152);
- три формули кислих солей і їх назви.
2. Перегляньте відео з дослідами, які характеризують хімічні властивості солей:
https://www.youtube.com/watch?v=rb7ecpzNiKs
Запишіть рівняння реакцій, про які йшла мова у цьому відео (можна скористатись таблицею на с.150).
3. Перегляньте відео "Якісні реакції на деякі йони":
https://www.youtube.com/watch?v=tIqfNnfrQlo
Запишіть рівняння реакцій, про які йшла мова у цьому відео.
Досліди, які ви побачите у цьому відео, описані у підручнику (параграфи 31 і 32).
Додаткове завдання.
Виконайте Вправу 2 на с.156.
Немає коментарів:
Дописати коментар