23.04 2021
Тема уроку: "Розчин і його компоненти. Кількісний склад розчину".
Завдання:
1. Опрацювати матеріал у підручнику: параграф 23, с. 155-158.2. Переглянути відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=Mt7SBZDTy9Y&list=PLFVSJgZgf7h_JSzDAxrBLm9yvFn8a6xdp&index=28
3. Виписати у робочий зошит:- що таке розчин (с.156);
- компоненти розчину (с.155);
- як класифікують речовини за розчинністю (с. 156);
- що таке масова частка розчиненої речовини (с.156);
- формули для визначення масової частки (w (дубль-ве)) та маси речовини у розчині (т (речовини)) - с.156 і 157;
- розв'язування Задачі 1, яку пояснює вчитель на початку відеоуроку, та Прикладу 1 (приготування розчину заданої маси з певною масовою часткою ) - с.157.
19.04 2021
1. Опрацювати матеріал у підручнику: параграф 23, с. 155-158.
2. Переглянути відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=Mt7SBZDTy9Y&list=PLFVSJgZgf7h_JSzDAxrBLm9yvFn8a6xdp&index=28
https://www.youtube.com/watch?v=Mt7SBZDTy9Y&list=PLFVSJgZgf7h_JSzDAxrBLm9yvFn8a6xdp&index=28
3. Виписати у робочий зошит:
- що таке розчин (с.156);
- компоненти розчину (с.155);
- як класифікують речовини за розчинністю (с. 156);
- що таке масова частка розчиненої речовини (с.156);
- формули для визначення масової частки (w (дубль-ве)) та маси речовини у розчині (т (речовини)) - с.156 і 157;
- розв'язування Задачі 1, яку пояснює вчитель на початку відеоуроку, та Прикладу 1 (приготування розчину заданої маси з певною масовою часткою ) - с.157.
Тема уроку: "Вода: склад молекули, фізичні властивості, поширеність у природі. Вода - розчинник".
Завдання:
1. Опрацювати матеріал у підручнику: параграф 22, с.150-154.2. Переглянути відеоурок:3. Виписати у робочий зошит:
16.04 2021
1. Опрацювати матеріал у підручнику: параграф 22, с.150-154.
2. Переглянути відеоурок:
3. Виписати у робочий зошит:
Тема уроку: "Поняття про систему маркування небезпечних речовин".
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника ( параграф 21, с.142-147).
2. Записати у зошит визначення:
3. Переглянути відео про екологічне маркування продукції:
https://www.youtube.com/watch?v=nvDYnJvE3Sk
4. Замалювати у зошит 6 знаків маркування (на свій вибір), підписати їх (можна також з підручника).
09.04 2020
1. Опрацювати матеріал підручника ( параграф 21, с.142-147).
2. Записати у зошит визначення:
3. Переглянути відео про екологічне маркування продукції:
https://www.youtube.com/watch?v=nvDYnJvE3Sk
4. Замалювати у зошит 6 знаків маркування (на свій вибір), підписати їх (можна також з підручника).
2. Записати у зошит визначення:
https://www.youtube.com/watch?v=nvDYnJvE3Sk
4. Замалювати у зошит 6 знаків маркування (на свій вибір), підписати їх (можна також з підручника).
09.04 2020
Тема уроку: Колообіг Оксигену в прирді. Застосування кисню та його біологічна роль.
Завдання:
02.04 2020
Завдання:
Тема уроку: Взаємодія кисню зі складними речовинами.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника (параграф 19, с.133-136).2. Переглянути демонстраційний дослід "Горіння метану у кисні":
https://www.youtube.com/watch?v=N38hZIS40PUзаписати рівняння цієї реакції (с.133).
3. Перетворити схему реакції окиснення глюкози на рівняння реакції (поставити коефіцієнти).
4. Записати рівняння реакції горіння гідроген сульфіду (сірководню):
2 H2S + 3 O2 = 2 SO2 + 2 H2O
5. Зробити висновок про те, які речовини утворюються під час взаємодії складних речовин з киснем.
6. Дати відповідь на запитання:
- чи всі реакції взаємодії складних речовин з киснем відбуваються у вигляді горіння?
- що таке повільне окиснення?
- які умови реакцій горіння?
7. Виконати Завдання 4 на с.136.
1. Опрацювати матеріал підручника (параграф 19, с.133-136).
2. Переглянути демонстраційний дослід "Горіння метану у кисні":
https://www.youtube.com/watch?v=N38hZIS40PU
https://www.youtube.com/watch?v=N38hZIS40PU
записати рівняння цієї реакції (с.133).
3. Перетворити схему реакції окиснення глюкози на рівняння реакції (поставити коефіцієнти).
4. Записати рівняння реакції горіння гідроген сульфіду (сірководню):
2 H2S + 3 O2 = 2 SO2 + 2 H2O
5. Зробити висновок про те, які речовини утворюються під час взаємодії складних речовин з киснем.
6. Дати відповідь на запитання:
3. Перетворити схему реакції окиснення глюкози на рівняння реакції (поставити коефіцієнти).
4. Записати рівняння реакції горіння гідроген сульфіду (сірководню):
2 H2S + 3 O2 = 2 SO2 + 2 H2O
5. Зробити висновок про те, які речовини утворюються під час взаємодії складних речовин з киснем.
6. Дати відповідь на запитання:
- чи всі реакції взаємодії складних речовин з киснем відбуваються у вигляді горіння?
- що таке повільне окиснення?
- які умови реакцій горіння?
7. Виконати Завдання 4 на с.136.
Краще зрозуміти і закріпити матеріал , дати відповіді на запитання допоможе вам ця презентація:
29.03 2021
Тема уроку: Хімічні властивості кисню. Реакція сполучення. Оксиди.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника (параграф 18, с.125-132).2. Виписати у робочий зошит поняття:- що таке окиснення (с.131);
- що таке горіння (с.128);
- що таке реакції сполучення (с.131);
- що таке оксиди (с.131).
3. Переглянути віртуальні досліди:
- горіння магнію і фосфору у кисні:
- https://www.youtube.com/watch?v=3GNGspCZ2Vc
- окиснення міді у полум'ї спиртівки:
5. Виконати Завдання 5 на с.132.
18.01 2021 22.01 2021Тема: Валентність хімічних елементів. Визначення валентності елементів за формулами бінарних сполук.Завдання:1. Опрацювати матеріал підручника: § 11.2. Переглянути відео-пояснення :3. Виписати у зошит алгоритм дій при визначенні валентності хімічних елементів за формулами бінарних сполук та приклади вправ з відео.4. Виконати тренувальне тестове завдання, перевірити правильність своїх відповідей:
22.05 2020
Тема уроку: "Природні індикатори. Демонстраційні досліди з природними індикаторами".
Завдання:
1. Перегляньте відеоурок:
2. Дайте відповідь на запитання:
- який учений запропонував перший природний індикатор?
- який це індикатор і з чого добутий?
- про які природні індикатори ви довідались під час цього уроку?
- наведіть чотири приклади зміни забарвлення цих індикаторів у розчинах лугів та кислот.
15.05 2020 19.05 2020
Тема уроку: "Хімічні властивості води. Взаємодія води з оксидами. Поняття про основи та кислоти".
Завданя:
1. Переляньте відеоурок:
2. Опрацюйте матеріал підручника: параграф 24, с.160-162.
3. У робочий зошит випишіть:
- що таке індикатори;
- що таке основи;
- що таке кислоти;
- табличку, яку заповнює вчитель під час пояснення у відео.
Для того, щоб краще зрозуміти і закріпити матеріал, перегляньте також відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=9SPIEPgO3pE (взаємодія води з оксидами металів)
https://www.youtube.com/watch?v=qPr9E2CDtv0 (взаємодія води з оксидами неметалів)
Тема уроку: "Розв'язування розрахункових задач.
Обчислення масової частки, маси розчиненої речовини, маси і об'єму води у розчині".
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника (параграф 18, с.125-132).
2. Виписати у робочий зошит поняття:
- що таке окиснення (с.131);
- що таке горіння (с.128);
- що таке реакції сполучення (с.131);
- що таке оксиди (с.131).
3. Переглянути віртуальні досліди:
- горіння магнію і фосфору у кисні:
- https://www.youtube.com/watch?v=3GNGspCZ2Vc
- окиснення міді у полум'ї спиртівки:
5. Виконати Завдання 5 на с.132.
Тема уроку: "Природні індикатори. Демонстраційні досліди з природними індикаторами".
Завдання:
1. Перегляньте відеоурок:
2. Дайте відповідь на запитання:
- який учений запропонував перший природний індикатор?
- який це індикатор і з чого добутий?
- про які природні індикатори ви довідались під час цього уроку?
- наведіть чотири приклади зміни забарвлення цих індикаторів у розчинах лугів та кислот.
15.05 2020 19.05 2020
https://www.youtube.com/watch?v=qPr9E2CDtv0 (взаємодія води з оксидами неметалів)
1. Переглянути відеоурок:
2. У робочий зошит записати розв'язування задач, які пояснює вчитель під час відеоуроку.
3. Розв'язати Задачу 6 (підручник, с. 159).
4. Повторити параграф 23.
08.05 2020
Тема уроку: Практична робота №5.
"Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками речовин".
Мета: навчитись виготовляти розчини із заданими масовими частками речовин та робити відповідні для цього розрахунки.Завдання:
1. Переглянути відеоурок (Демонстраційна практична робота):
2. Оформити звіт про практичну роботу з відповідними розрахунками, заповненою табдичкою та висновком (на основі пояснення та розрахунків учителя з відеоуроку).
05.05 2020
Тема уроку: "Розчин і його компоненти. Кількісний склад розчину".
Завдання:
1. Опрацювати матеріал у підручнику: параграф 23, с. 155-158.
2. Переглянути відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=Mt7SBZDTy9Y&list=PLFVSJgZgf7h_JSzDAxrBLm9yvFn8a6xdp&index=28
https://www.youtube.com/watch?v=Mt7SBZDTy9Y&list=PLFVSJgZgf7h_JSzDAxrBLm9yvFn8a6xdp&index=28
3. Виписати у робочий зошит:
- що таке розчин (с.156);
- компоненти розчину (с.155);
- як класифікують речовини за розчинністю (с. 156);
- що таке масова частка розчиненої речовини (с.156);
- формули для визначення масової частки (w (дубль-ве)) та маси речовини у розчині (т (речовини)) - с.156 і 157;
- розв'язування Задачі 1, яку пояснює вчитель на початку відеоуроку, та Прикладу 1 (приготування розчину заданої маси з певною масовою часткою ) - с.157.
24.04 2020 28.04 2020
Тема уроку: "Вода: склад молекули, фізичні властивості, поширеність у природі. Вода - розчинник".
Завдання:
1. Опрацювати матеріал у підручнику: параграф 22, с.150-154.
2. Переглянути відеоурок:
3. Виписати у робочий зошит:
- фізичні властивості води;
- формулу води і прізвище ученого, що її встановив.
4. Дайте відповідь на запитання:
21.04 2020
Підсумкове тестування з теми "Кисень".
Освітній проект "НА УРОК". Код доступу: 488175
17.04 2020
Тема уроку: "Повторення та узагальнення теми "Кисень".
Завдання:
1. Переглянути відеоурок:
2. Повторити матеріал за підручником (Тема 2, Схема на с. 148)
14.04 2020
Тема уроку: "Поняття про систему маркування небезпечних речовин".
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника ( параграф 21, с.142-147).
2. Записати у зошит визначення:
3. Переглянути відео про екологічне маркування продукції:
https://www.youtube.com/watch?v=nvDYnJvE3Sk
4. Замалювати у зошит 6 знаків маркування (на свій вибір), підписати їх (можна також з підручника).
2. Записати у зошит визначення:
https://www.youtube.com/watch?v=nvDYnJvE3Sk
4. Замалювати у зошит 6 знаків маркування (на свій вибір), підписати їх (можна також з підручника).
10.04 2020
Тема уроку: Закріплення знань про способи добування, властивості та застосування кисню.
Завдання:
1. Повторити та закріпити матеріал за допомогою відеоуроків:
2. Пройти тестування на освітньому проекті "НА УРОК". Код доступу до тесту:393017.
07.04 2020
Тема уроку: Колообіг Оксигену в прирді. Застосування кисню та його біологічна роль.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 20, с.138-141).
2. Звернути увагу на такі питання:
2. Звернути увагу на такі питання:
- поширеність Оксигену та кисню в природі (Рис.73,с.139);
- застосування кисню (Рис.74, с. 140);
- Колообіг Оксигену в природі (Рис. 75, с. 141).
4. Повторити параграфи 18 і 19.
03.04 2020
Тема уроку: Взаємодія кисню зі складними речовинами.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника (параграф 19, с.133-136).
2. Переглянути демонстраційний дослід "Горіння метану у кисні":
https://www.youtube.com/watch?v=N38hZIS40PU
https://www.youtube.com/watch?v=N38hZIS40PU
записати рівняння цієї реакції (с.133).
3. Перетворити схему реакції окиснення глюкози на рівняння реакції (поставити коефіцієнти).
4. Записати рівняння реакції горіння гідроген сульфіду (сірководню):
2 H2S + 3 O2 = 2 SO2 + 2 H2O
5. Зробити висновок про те, які речовини утворюються під час взаємодії складних речовин з киснем.
6. Дати відповідь на запитання:
3. Перетворити схему реакції окиснення глюкози на рівняння реакції (поставити коефіцієнти).
4. Записати рівняння реакції горіння гідроген сульфіду (сірководню):
2 H2S + 3 O2 = 2 SO2 + 2 H2O
5. Зробити висновок про те, які речовини утворюються під час взаємодії складних речовин з киснем.
6. Дати відповідь на запитання:
- чи всі реакції взаємодії складних речовин з киснем відбуваються у вигляді горіння?
- що таке повільне окиснення?
- які умови реакцій горіння?
7. Виконати Завдання 4 на с.136.
Краще зрозуміти і закріпити матеріал , дати відповіді на запитання допоможе вам ця презентація:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-himichni-vlastivosti-kisnyu-reakci-spoluchennya-ponyattya-pro-oksidi-83145.html
Немає коментарів:
Дописати коментар