23.04 2021
Тема уроку: Поширеність у природі та використання середніх солей. Способи добування солей.
Завдання:
1. Перегляньте відеоурок:2. Запишіть у робочий зошит рівняння реакцій на перетворення та розв'язування задачі, які пояснює учителька на початку уроку (уважно послухайте пояснення цих завдань).3. Випишіть основні способи добування солей і рівняння реакцій, що їх ілюструють (друга частина відеоуроку, Рис.88, с.203).4. Опрацюйте матеріал у підручнику: параграфи 36, 37 (с.198-204).
15.04 2020
1. Перегляньте відеоурок:
2. Запишіть у робочий зошит рівняння реакцій на перетворення та розв'язування задачі, які пояснює учителька на початку уроку (уважно послухайте пояснення цих завдань).
3. Випишіть основні способи добування солей і рівняння реакцій, що їх ілюструють (друга частина відеоуроку, Рис.88, с.203).
4. Опрацюйте матеріал у підручнику: параграфи 36, 37 (с.198-204).
Тема уроку: Хімічні властивості солей: взаємодія з лугами, взаємодія розчинів солей між собою.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 35, с. 192-195).2. Перегляньте відео:
а) "Взаємодія солей з лугами у водному розчині"http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-8-klas/14050-laboratorn-dosldi/laboratorniyi-dosld-5-vzamodya-soleyi-z-lygami-y-vodnomy-rozchin (відео 1)
б) "Реакції обміну між солями у водному розчині"
http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-8-klas/14050-laboratorn-dosldi/laboratorniyi-dosld-6-reakts-obmny-mzh-solyami-v-rozchin (відео 2).
а) "Взаємодія солей з лугами у водному розчині"
б) "Реакції обміну між солями у водному розчині"
http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-8-klas/14050-laboratorn-dosldi/laboratorniyi-dosld-6-reakts-obmny-mzh-solyami-v-rozchin (відео 2).
3. Запишіть у робочий зошит рівняння реакцій, про які йшла мова у дослідах ( відео 1 та відео 2), скориставшись підручником.4. Зробіть висновок про те, за яких умов відбуваються ці реакції , що є ознакою цих реакцій і запишіть його у зошит (с.197).5. Випишіть характерні реакції для хлоридів та сульфатів (с. 195).
AgNO3 ⇘ ⇙ BaCl2
натрій хлорид натрій сульфат
02.04 2020
Тема уроку: Способи добування лугів, нерозчинних основ та амфотерних гідроксидів.
Завдання:
1. Ознайомитися з матеріалом у підручнику (параграф 34, с.185-188).
2. У робочий зошит виписати:
- способи добування лугів (с.186, 187);
- способи добування нерозчинних основ (с.187);
- способи добування амфотерних гідроксидів (с.187).
3. Переглянути відео, записати рівняня реакцій, які ви побачите (можна використати підручник):
https://www.youtube.com/watch?v=3vP5gUVdm58 (взаємодія натрію з водою)
https://www.youtube.com/watch?v=3vP5gUVdm58 (взаємодія натрію з водою)
https://www.youtube.com/watch?v=kjtGcveOosY (взаємодія кальцій оксиду з водою)
https://www.youtube.com/watch?v=pJRSZlpeD54 (взаємодія купрум (ІІ) сульфату з натрій гідроксидом)
4. Назвати продукти цих реакцій.
5. Виконати Завдання 1 на с.188.
https://www.youtube.com/watch?v=pJRSZlpeD54 (взаємодія купрум (ІІ) сульфату з натрій гідроксидом)
4. Назвати продукти цих реакцій.
5. Виконати Завдання 1 на с.188.
01.04 2021
Тема уроку: "Хімічні властивості амфотерних гідроксидів: взаємодія з кислотами та лугами (в розчині, при сплавлянні)".
Завдання:
1. Ознайомитися з матеріалом у підручнику (параграф 33, с.181-185).
а також переглянути відео-пояснення:
2. У робочий зошит виписати:
- що таке амфотерність (с. 184);
- формули амфотерних гідроксидів (с. 182);
- фізичні властивості амфотерних гідроксидів (с.182);
- виписати рівняння реакцій Zn(OH)₂ i Al(OH)₃ з лугами (с.183);
- самостійно скласти рівняння реакцій Zn(OH)₂ i Al(OH)₃ з кислотою HCl.
3. Переглянути відео:
4. Скласти рівняння реакції добування алюміній гідроксиду з алюміній хлориду і натрій гідроксиду.
21.01 2021
Тема: Закон Авогадро. Молярний об'єм.
Завдання:
Посилання на відео:
25.05 2020
Контрольна робота №2 (ІІ семестр) Основні класи неорганічних сполук.Тестування на освітньому проекті "НА УРОК".
18.05 2020 21.05 2020
14.05 2020
04.05 2020
30.04 2020
27.04 2020
Контрольна робота №2 (ІІ семестр) Основні класи неорганічних сполук.Тестування на освітньому проекті "НА УРОК".
18.05 2020 21.05 2020
Тема уроку: Роз'язування розрахункових задач за допомогою рівнянь реакцій.
Завдання:
1. Переглянути відео з поясненням роз'язування розрахункових задач за допомогою рівнянь реакцій:
2. У робочий зошит записати умови і хід розв'язування задач та висновки з відео.
Для того, щоб краще зрозуміти і засвоїти цю тему, ви також можете переглянути відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=pcqwxgiKB-8
Для того, щоб краще зрозуміти і засвоїти цю тему, ви також можете переглянути відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=pcqwxgiKB-8
14.05 2020
Тема уроку: Практична робота №1.
"Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук".
(Демонстраційна практична робота).
Завдання:
1. У робочому зошиті запишіть тему і мету практичної роботи (підручник, с. 208).
2. Перегляньте відеоурок:
3. Оформіть практичну роботу, записавши по порядку назви та хід дослідів.
До кожного досліду запишіть спостереження, рівняння реакції та висновок.
До кожного досліду запишіть спостереження, рівняння реакції та висновок.
Дослід 1. Дія кислоти і лугу на індикатори.
Дослід 2. Взаємодія кислот з маталами.
Дослід 3. Взаємодія основних оксидів з кислотами.
Дослід 4. Взаємодія солі з лугом.
Дослід 5. Розкладання нерозчинної основи.
Дослід 6. Взаємодія кислот з основами(реакція нейтралізації).
Дослід 7. Взаємодія кислоти із сіллю.
Дослід 8. Реакція між солями.
Дослід 9. Якісна реакція на сульфати.
07.05 2020Тема уроку: Закріплення та корекція знань по пройденому матеріалу.
Завдання:
Виконати тест "Солі" на освітньому проекті "НА УРОК".
04.05 2020
Тема уроку: Поширеність у природі та використання середніх солей. Способи добування солей.
Завдання:
1. Перегляньте відеоурок:
2. Запишіть у робочий зошит рівняння реакцій на перетворення та розв'язування задачі, які пояснює учителька на початку уроку (уважно послухайте пояснення цих завдань).
3. Випишіть основні способи добування солей і рівняння реакцій, що їх ілюструють (друга частина відеоуроку, Рис.88, с.203).
4. Опрацюйте матеріал у підручнику: параграфи 36, 37 (с.198-204).
30.04 2020
Тема уроку: Закріплення знань про фізичні та хімічні властивості солей. Поняття про кислі солі.
Завдання:
1. Перегляньте відеоурок за посиланням:
2. Запишіть рівняння реакцій до перетворення, яке пояснює вчитель на початку уроку.
3. Повторіть правила, за якими складають формули солей, та їх фізичні властивості (пояснення є у відео).
4. Запишіть рівняння реакцій, про які йде мова у відеоуроці. Зверніть увагу на ознаки реакцій у дослідах, що демострує учитель.
5. Дайте відповідь на запитання:
а) До якого типу належать реакції солей з металами?
б) До якого типу належать реакції солей з кислотами, лугами та іншими солями?
в) Який тип реакції ще може бути характерний для окремих солей?
6. Повторити матеріал у підручнику: параграф 35.
4. Запишіть рівняння реакцій, про які йде мова у відеоуроці. Зверніть увагу на ознаки реакцій у дослідах, що демострує учитель.
5. Дайте відповідь на запитання:
а) До якого типу належать реакції солей з металами?
б) До якого типу належать реакції солей з кислотами, лугами та іншими солями?
в) Який тип реакції ще може бути характерний для окремих солей?
6. Повторити матеріал у підручнику: параграф 35.
27.04 2020
Тема уроку: Хімічні властивості солей: взаємодія з лугами, взаємодія розчинів солей між собою.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 35, с. 192-195).
2. Перегляньте відео:
а) "Взаємодія солей з лугами у водному розчині"
а) "Взаємодія солей з лугами у водному розчині"
http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-8-klas/14050-laboratorn-dosldi/laboratorniyi-dosld-5-vzamodya-soleyi-z-lygami-y-vodnomy-rozchin (відео 1)
б) "Реакції обміну між солями у водному розчині"
http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-8-klas/14050-laboratorn-dosldi/laboratorniyi-dosld-6-reakts-obmny-mzh-solyami-v-rozchin (відео 2).
б) "Реакції обміну між солями у водному розчині"
http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-8-klas/14050-laboratorn-dosldi/laboratorniyi-dosld-6-reakts-obmny-mzh-solyami-v-rozchin (відео 2).
3. Запишіть у робочий зошит рівняння реакцій, про які йшла мова у дослідах ( відео 1 та відео 2), скориставшись підручником.
4. Зробіть висновок про те, за яких умов відбуваються ці реакції , що є ознакою цих реакцій і запишіть його у зошит (с.197).
5. Випишіть характерні реакції для хлоридів та сульфатів (с. 195).
AgNO3 ⇘ ⇙ BaCl2
натрій хлорид натрій сульфат
23.04 2020
Тема уроку: Амфотерність. Хімічні властивості амфотерних гідроксидів (повторення та закріплення знань).
Завдання:
1. Переглянути відеоурок:
2. Повторити матеріал у підручнику: параграф 33.3. Записати рівняння реакцій, які пояснює вчитель на початку відеоуроку.
4. Виконати домашнє завдання, яке задане в кінці уроку.
17.04 2020
Тема уроку: Властивості та добування лугів, нерозчинних основ та основних оксидів (повторення та закріплення знань).
Завдання:
1. Переглянути відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=n3P7viAE8uc (Основні оксиди)
2. Повторити матеріал у підручнику: с. 133-135, параграфи 32, 34.
3. Виконати Завдання 4 на с.180.
2. Повторити матеріал у підручнику: с. 133-135, параграфи 32, 34.
3. Виконати Завдання 4 на с.180.
13.04 2020
Тема уроку. Закріплення та корекція знань по пройденому матеріалу.
Завдання:
Виконати тест "Оксиди. Кислоти. Основи" на освітньому проекті "НА УРОК".Код доступу: 469513
09.04 2020
Тема уроку: Хімічні властивості кислот і кислотних оксидів (повторення та закріплення знань).
Завдання:
1. Переглянути відеоурок:
2. Повторити матеріал у підручнику: с.135,136, параграф 28.
06.04 2020
Тема уроку: Хімічні властивості солей: взаємодія з металами і кислотами.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 35, с.188-192).
2. Переглянути відео:
1) "Взаємодія солей з металами":
1) "Взаємодія солей з металами":
https://www.youtube.com/watch?v=rWSIKjjYbHo
2) "Взаємодія солей з кислотами":
https://www.youtube.com/watch?v=7N-ODlmUCw8
3. Скласти рівняння реакцій, які ви побачили у цих дослідах.
4. Виписати у робочий зошит:
2) "Взаємодія солей з кислотами":
https://www.youtube.com/watch?v=7N-ODlmUCw8
3. Скласти рівняння реакцій, які ви побачили у цих дослідах.
4. Виписати у робочий зошит:
- коли (за яких умов) відбувається реакція між металами та солями (с.191);
- два рівняння реакцій між металом та сіллю (с.191);
- коли (за яких умов) відбувається реакція між кислотами та солями (с.191, 192);
- два рівняння реакції між кислотою і сіллю (с.191).
5. Переглянути цікаву інформацію. Виписати два факти, які вас найбільше вразили.
"ТОП - 20 маловідомих і цікавих фактів про сіль":
02.04 2020
Тема уроку: Способи добування лугів, нерозчинних основ та амфотерних гідроксидів.
Завдання:
1. Ознайомитися з матеріалом у підручнику (параграф 34, с.185-188).
2. У робочий зошит виписати:
- способи добування лугів (с.186, 187);
- способи добування нерозчинних основ (с.187);
- способи добування амфотерних гідроксидів (с.187).
3. Переглянути відео, записати рівняня реакцій, які ви побачите (можна використати підручник):
https://www.youtube.com/watch?v=3vP5gUVdm58 (взаємодія натрію з водою)
https://www.youtube.com/watch?v=3vP5gUVdm58 (взаємодія натрію з водою)
https://www.youtube.com/watch?v=kjtGcveOosY (взаємодія кальцій оксиду з водою)
https://www.youtube.com/watch?v=pJRSZlpeD54 (взаємодія купрум (ІІ) сульфату з натрій гідроксидом)
4. Назвати продукти цих реакцій.
5. Виконати Завдання 1 на с.188.
https://www.youtube.com/watch?v=pJRSZlpeD54 (взаємодія купрум (ІІ) сульфату з натрій гідроксидом)
4. Назвати продукти цих реакцій.
5. Виконати Завдання 1 на с.188.
30.03 2020
Тема уроку: "Хімічні властивості амфотерних гідроксидів: взаємодія з кислотами та лугами (в розчині, при сплавлянні)".
Завдання:
1. Ознайомитися з матеріалом у підручнику (параграф 33, с.181-185).
2. У робочий зошит виписати:
- що таке амфотерність (с. 184);
- формули амфотерних гідроксидів (с. 182);
- фізичні властивості амфотерних гідроксидів (с.182);
- виписати рівняння реакцій Zn(OH)₂ i Al(OH)₃ з лугами (с.183);
- самостійно скласти рівняння реакцій Zn(OH)₂ i Al(OH)₃ з кислотою HCl.
3. Переглянути відео:
4. Скласти рівняння реакції добування алюміній гідроксиду.
Немає коментарів:
Дописати коментар